Äntligen hemma!

I fredags kom jag äntligen hem! Så jävla skönt asså!
Mkt har förstås hänt medans jag var borta tex har Nella fått 6 st små ungar! :D *Happyface*
Det är så himla härligt att vara borta från Turkiet där jag fick sitta fast i en vecka pga den där jävla vulkanen!!! :@
Där jag va var det iinte fint i alla fall -.- Och fan vad folk ska vara jobbiga när man ska handla något? O.o

Har i alla fall köpt en massa fina saker bland annat en underbar balklänning!! Så himla glad!! :D :D Får lägga upp en bild på den sen (:

Kan skriva mer sen om min resa och lägga upp lite bilder men kändes som evigheter sen jag uppdaterade :P

Sitter nu med Linda, Pontus och andre och chillar :)

Baj baj <33


Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0