Möhö

Det händer inget på bloggen as you all know så funderar på att stänga den :/ böhöhöh jag vet att ni alla gråter xD

Ne men tänkte bara säga att min klass e awesome och att mitt life is cuul och jag e bättre än alla andra :O
Haha ne jag e bara lite speedad ^^

Juste måste säga att det inte blev någon Indiana Jones för oss :( han gick inte igenom veterinär besiktningen men nu har vi hittat en Arab vi ska skriva kontrakt på ifall han går igenom besiktningen på tisdag :O *Hoppas*

Böhö nu blev jag på dåligt humör :/

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Viktor Rapp

Snälla stäng inte bloggen plzzzzzzzzzzz jag ber dig och jag undrade ifall vi kunde hitta på nåt någon gång, skicka ett sms eller kontakta mig via facebook så hittar vi på nått.

2010-10-07 @ 15:06:52

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0