Hästar och skor

Intressant dag.
Gick och la mej halv 4 inatt och gick upp halv 8, alltså ca 4 timmars sömn.
Trött som jag var pallrade jag mej iväg till stallet och åkte iväg med Sara till Gnesta. Där träffade jag Bobbels och fick pyssla med henne en lång stund <3
Där hade de även en fölis som var 5 dagar gammal, söt så jag dog x)
Men den var så jävla elak xD haha vi skulle klappa henne och då fick ägaren trycka upp henne mot väggen :P Hon fick sej en jävla spark också. Efter ca 4 timmar åkte vi hem och red och pysslade om våra egna hästar ^^

Kom hem tog en dusch och sen drog jag och Elin till Kista. Man har tråkig humor när man e trött så jag och Elin skämde ut oss på H&M x)

Fina skor va? :P



Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0