bara för att... ;)

Ja bara för att jag skrev om sommarbrejk igår så måste jag nu skriva ett inlägg ;) haha
Har åkt hem och sitter i mitt rum på min SKÖNA säng ;) gud vad jag längtat efter den :P
Min morbror från USA kommer hem till oss en dag innan han far vidare till Arlanda imorgon så vi tänkte käka middag med honom ikväll ^^
På Lördag åker vi upp till landet igen och på Måndag ska jag och Sandra åka in till staden och träffa ett par kompisar :)
Dö tråkigt inlägg men jag ska muntra upp er med lite fina sommar bilder ;)
På promenad med Milou :)
Solnedgång
Smaskens med smultron
ön :)
Vilka små glada prickar kan det här vara då? ;)
GLAD SOMMAR!

Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0