Bilder från sista dagen med 9A! <3

Igår efter avslutningen träffades halva klassen käkade mm. Vi hann med mycke den kvällen vi blev bl a stoppade av polisen ;) haha
Först så åt vi i solna centrum sedan tog vi bussen till hagaparken och därifrån gick vi till bryggan och satt där länge innan vi gick vidare till skolan där lärarna hade fest. Vi träffade många lärare, vissa fullare än andra ;) dom var jättesöta och Jonas började gråta för att han skulle sakna oss så mycket <3 Åhh vad jag kommer sakna Alfa!!
Vid skolan började folket droppa av och tillslut var det bara Jag, Samuel, Simon B, Simon L och Pontus kvar så vi tog en promenad till Statoil och köpte cola sen blev jag hämtad där.
Den här kvällen kommer jag att minnas föralltid!! ;(






































Ni är underbarast och jag kommer alltid att minnas er <33

Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0