Gjorde en bra sak igår...

... tror jag i alla fall. Hittade en annons på blocket om en guldhamster hane och fyfan vad han såg ut ;(
En  cm långa klor (och det händer ju inte lixom över dag) och varig och togg i ögonen och på annonsbilden åt han ett chokladkex -.-
Visst sånt kan hända om man är okunnig men allvarligt talat förstår jag inte hur man kan undgå att se att hamstern inte mår bra när den ser ut så här O.o

Han väger ingenting, ena ögat var ihopklibbat, i princip alla klor var för långa, torr och skorvig över hela kroppen men i övrigt är han jättepigg och glad.. mår dåligt när jag ser nåt sånt här...
Tror tyvärr att han lider av diabetes då han kissar otroligt mycke :/ Han kommer förmodligen inte leva speciellt länge till men jag ska försöka ge honom ett bra avslut :)

   

Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0