Nu är det sommarlooooov...

.. om det så är det sista jag har, det är slut på skolan det är dags för sommarlooooov!!! (fredagmys reklamens melodi ;) )

Var uppe till fyra igår och kollade på hästannonser, yeah that's right! :D Hittar inget som passar, hittade en igår som jag tänkte ringa till idag men hittade sedan en blogg om honom där det stod att han varit skadad den senaste månaden... så näe det uteslöts ganska snabbt. Verkar ganska hopplöst faktiskt :(

Haha tycker lite synd om Kotten xD Vi skulle ta lite fina bilder på honom igår på banan men elin hade hand om en annan häst i stallet så först red vi ut i ca 45 min på de båda och sedan fick Lactino gå tillbaka till stallet, jag körde lite med kotten på banan och Elin fotade och sen byttes vi av så sammanlagt blev det väl 45 min på banan också (a) Vi hade med oss lunch i form av mackor och coca-cola så vi slängde av kotten alla hans prylar och lät honom springa runt en stund, vi satte även upp ett hinder som han hoppade över ^^ Men det tar inte slut där xD Haha vi satte på honom grimman och knöt grimskaftet som ett par tyglar och så red vi ut till en äng där vi betade i typ en timme innan vi red tillbaka... *skäms*
Vi fick några fina bilder i alla fall ^^

Idag släpade elin med mig till sumpan där vi gick in på bibblan och lånade tre böcker och sen dro gvi till en djur affär, köpte inget :/ Däremellan åt vi på donken, träffade lite bekanta människor där :) hade trevligt men är helt fukking slut nu!! :O




















Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0