Awesome dag!

Igår kvällsfodrade jag och elin i stallet. Så mysigt när alla hästar gnäggar när man tänder lampan!
När vi kom hem kollade vi på Melodifestivalen, även om jag tycker det är skittråkigt, men rätt låt vann i alla fall :)

Idag har jag varit i stallet och ridit. Kotten var SKITTAGGAD hela tiden xD Skitkul!
Haha vi hade en liten diskution han och jag också :P han ville galoppera och jag ville trava så det blev ågon konstig blandning innan han gav sej ;) så himla härligt ute! Älskar solen (a)

På vissa ställen har faktiskt snön smält = AWESOME!! haha

Om två veckor åker jag till sydafrika!!! :O Kommer bli så jävla najs och när vi kommer hem har förhoppningsvis all snö försvunnit! :D Åker 31 Mars och kommer hem 17 April :D :D :D

Nu ska jag duscha och sedan gå ut en stund med Nella ^^ <3
I April ska jag para henne med en skitfin hane!! åhh ungarna kommer bli så söta!

    
Petronella                                                 Tussilagons Berry Berry Extraordinary

Finns intresse? Ungarna är leveransklara i mitten av Juli :)

Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0