Här ska det stå en rubrik

Uäh vi hade fysikprov idag... Gick.. bra... inte mer xD haha fast jag fuskade litegrann ;)
Kändes så bra innan provet och sen ba Pffffffts... om ni fattar?

Imorgon, eller idag snarare, är jag LEDIG soft sjukt jävla najs! Ska till stallet med Elin sen och rida :) Supper myys!

Ögongodis ^^

(copyright!!)
Plz ignorera min fina outfit och att jag sitter snett som en åsna :P
(Copyright!!)
HAHAHAHAHA!!! Bjuder på den ;) Vi båda ser ju helt retardade ut xD


(Copyright!!)
Han gnäggade och I was like Nawww xD haha


(Copyright!!)
Han ser ju för rolig ut asså... Helt opropotionelig (stavning?)


(Copyright!!)
Min Gaaaaaalning (a)


Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0