Nu lämnar jag fula svergie...

...och kommer tillbaka när det ät vackert igen!!! :D

hoppas, hoppas, hoppas att snön är borta när jag kommer tillbaka och att det är vår... VÅÅÅÅR!! fan vad jag längtar till sommaren när man kan hänga med fina vänner och vara uppe hela nätterna utan att någon bryr sej... åhh... och sen ny skola också! Roligt fast på samma sätt sorgligt...

Nej nu ska jag inte tänka på det för jag ska till SYDAFRIKA!!!!!!! O.o :D :D :D
Känns fel att packa sommarkläder nu ;)

Systemen följer med ofc så sen ska ni få titta på fina bilder :)

När jag kommer hem ska jag köpa en sån här med lite tillbehör :P


1 590 kr på Netonnet! Som hittat fan O.o
Ska köpa till lite prylar också så det kommer bli 2 138 kr men mamma skulle försöka fixa den genom hennes jobb så det bara skulle bli ca 700 att betala :D HOW AWESOME IS THAT!?

Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0