Sneda blickar

Varför måste alla kolla snett på ens ben när man går runt i strumpbyxor nu? :bigeyes:
Om jag höll på att frysa ihjäl hade jag nog inte stått utomhus och väntat på bussen så varför kommer det då fram en surkärring och säger åt mig att jag ska sätta på mig kläder? :question:
Ursäkta? Räknas jag som naken om jag har strupbyxor? Tyvärr måste jag meddela att strupbyxor inte längre räknas som ett plagg... It's a shame...
Som om jag skulle dra på mig täckbyxor och en fjällräven nu? Det är ju fan varmt!!! :mad:

Näe! Svarade till kärringen att jag får ha på mej vad jag vill. Dagens gamlingar...

Ska snart dra iväg till stallet och rida lite :) Imorgon ska jag rida dressyr för Frida, skitnervös x) men det kommer säkert gå bra :) Kotten e ju så duktig  :thumbup:


Denna väg var en gång en asfaltsväg... ;(

(Copyright!!)

Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0