Tisdag snart Lördag

Ska pallra mig iväg till stallet snart men man tappar verkligen suget när det är såhär dåligt väder!! Tycker att det kan bli varmt igen ^^ Det jobbigaste som finns är ju när man är mitt ute i skogen och så börjar det spöregna så jag vet inte om jag vågar rida x)

Har bakat en kladdkaka och scones precis så nu sitter jag och mumsar ^^ *smask* Ärligt talat så pallar jag inte plugga någonting i dag!! jag ska plugg strejka fan... fast näe... BLÄÄÄÄÄ!!!
Hatar mitt liv.

om jag fick välja vilken plats jag ville att vara på just nu så skulle det inte vara här i alla fall... När betygen är satta ska jag SKOLKA precis när jag känner föret' ;D haha fett nice med sommarlov och jag vill ha det nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Dödamej utan tack! xD *internt skämt*

Uppdaterar med en bild på mina små kaninisar som fyller 5 veckor på torsdag *puss*

 
Fr v. Pelle - Till Salu, Casper - Till Salu, Märta - Stannar, Fiddeli - Tingad, Linus - Till Salu, Hedvig - Tingad

"Även om du inte ser mig så kommer jag alltid att finnas här för dej..."
Sofie

Kommentarer
Postat av: Livia

Ohh vad söta :D vad är dem för ras:)?

2010-07-24 @ 23:02:18
URL: http://loliviah.blogg.se/

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0