Suicide

Ursh... Håller på att få migrän känner jag... mina symptom: Känns som att huvudet ska sprängas, mår illa, trött, avskyr ljuset, svårt att andas, svettas och börjar se dåligt. Brukar nästan alltid försöka somna innan anfallet för då slipper man känna det...
Jag brukar få migrän när jag är stressad eller mår dåligt.. Eller typ när jag tänker för mycket ;)

Idag har jag iaf hjälpt pappa bygga lite i garaget och sedan drog jag och bror till Kista och shoppade (:

Inne på Gina Tricot:
Bror: - ÅHHHHHHHH!!! JAG HAR TRÅKIGT!!!!
jag: - Vill du ha något att göra?
Bror: - Jaaa!
Jag: - synd för dej.

Haha ;) Näe nu måste jag lägga mej inna jag dör... :(


Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0