Sommarjobb!

Har fått TVÅ sommarjobb den här sommaren! *cashing*

Det första börjar veckan innan midsommar och slutar veckan efter (noll koll på veckor) :P Det är på Morsans jobb där jag ska sortera CV och göra allmänt dryga saker...
Det andra är på Hundedens hunddagis i Rissne! :D Över 200 sökte den platsen men de gav bara ut 6 st platser (!!) :O *dags att köpa en lott kanske jag vet inte* Där ska jag i alla fall jobba vecka 30 - 31. Asmys!!!
Praoade på hunddagis i Solna när jag gick 8an med Sonia och det var också roligt men känner på mej att det här kommer bli ännu bättre :D haha

Och med mina pengar:
**DREEEEEEEGEEEEEL**


Canon EOS 7D
Pris ca: 13 000 ;- (utan objektiv)

Eller...


Macbook Air 11,6"
Pris ca: 9 000 ;-

Eller...



Iphone 4 16G
Pris ca: 6 000 ;-


Eller



Pris ca: 5 000 ;-

Fan vad jag ska spendera pengar i alla fall ;P

Kommentarer

Vill du kommentera?

Du heter?
Ska jag komma ihåg dej?

Din mejladress?

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0